Книга «Київський тролейбус»
14.03.2010
Не понравилась верстка:
— подзаголовки сливаются с основным текстом
— верстка в две колонки (слева на украинском, справа на английском), из-за чего текст кажется слишком «тесным».
А все остальное понравилось:
— 600 страниц исключительно по делу
— фотографии не только троллейбусов, но города вообще
— детальные данные о маршрутах, машинах, депо и пр.
— украинский и английский языки.
Авторы определенно молодцы, проделана огромная работа. Любителям этого дела, как говорится, рекомендую.
Трансформации моего родного маршрута №1
Дата відкриття | Дата закриття | Кінцеві зупинки |
---|---|---|
05.11.1935 | 02.06.1936 | Пл. Толстого — завод ім. Домбаля |
02.06.1936 | 18.09.1941 | Вокзал — завод ім. Домбаля |
05.11.1944 | 29.04.1945 | Пл. Толстого — завод ім. Дзержинського |
29.04.1945 | кінець 1946 | Пл. Сталіна — завод ім. Дзержинського |
05.09.1948 | 26.06.1949 | Пл. Сталіна — завод ім. Дзержинського |
26.06.1949 | 05.11.1950 | Пл. Сталіна — Автострада |
05.11.1950 | 01.12.1964 | Пл. Сталіна — Клуб ім. Фрунзе |
01.12.1964 | 15.02.1965 | Бессарабка — Горіхуватські ставки |
15.02.1965 | 18.08.1969 | Пл. Сталіна — Голосіївська пл. |
18.08.1969 | 01.12.1970 | Пл. Ленінського комсомолу — Московська пл. |
01.12.1970 | 01.06.1989 | Пл. Ленінського комсомолу — Маршальська пл. |
01.06.1989 | 08.09.1989 | Пл. Ленінського комсомолу — Вул. Ю. Смолича* |
08.09.1989 | 18.05.1990 | Пл. Ленінського комсомолу — Маршальська пл. |
01.09.1990 | 23.02.1993 | Вул. Жаданівського — Маршальська вул. |
23.02.1993 | — | Ст. метро «Либідскька» — Маршальська вул. |
* — Я такого не помню, чтобы первый ездил на Теремки, но, видимо, это было как раз в тот момент, когда переделывали съезд с проспекта Науки на Московскую площадь, строили новую дорогу к Южному мосту.
В книге также есть расписание и укороченного маршрута №1к.
А было еще в советское пиковое время, что троллейбусы маршрутов №10, №24, №14 ездили разгружать №1 перед выходом на свои.
Содержание книги
ВСТУП
- Перші досліди та розвиток тролейбуса у світі
- Занепад. «Друге народження» в СРСР
ЧАСТИНА 1. 1935-1967
Відкриття тролейбусного руху в Києві
- Передумови. Проект першої траси
- Зміни в проекті. Тролейбус заради троллейбуса
- Перший рейс
- ЛК-5, київський первісток
- Перші тролейбусники. Умови праці
Довоєнний розвиток
- На вокзал та Хрещатик. Маршрути № 2, № 3
- Ярославські тролейбуси ЯТБ-1 та ЯТБ-2
- ЯТБ-4
- Під час війни
Відбудова довоєнної мережі. Початок подальшого розвитку
- Стан справ після війни
- Відновлення довоєнних ліній
- Тролейбуси MAN
- Перші повоєнні проекти
- МТБ-82М
- На Лук'янівку. Маршрут №4
- Зниження тарифів та нововведення в оплаті проїзду
- Реконструкція центру
- МТБ-82Д
- Нові лінії наприкінці 1940-х
Центральна експансія і дальший вихід на околиці
- Нова система дільниць
- Подальша розбудова
- Зміна тарифів
- Далі на масиви
- ТБЭ-С та його київські наступники
- Запровадження єдиного тарифу та безкондукторного обслуговування
- По Володимирській та на Сирець
«Нові обличчя» на вулицях міста
- Потреба в новому рухомому складі
- 8Tr
- 9Tr
- Нові машини під маркою «Київ»
Розширення тролейбусного господарства
- Тролейбусне депо № 2
- Нові маршрути 1960-х років
- ЗиУ-5
- «Київ-6»
Епоха тролейбусних поїздів
- Необхідність у поїздах. Ідея розчеплення
- Поїзди МТБ та 9Tr
- «Легалізація» поїздів (у співавторстві з В. Кратом)
- Вантажні тролейбуси
ЧАСТИНА 2. 1968-2008
Зоряний час тролейбусного господарства
- Тролейбусне депо № 3
- Skoda T11
- Skoda 14Tr-T
- ЗиУ-9. Дві спроби (у співавторстві з В. Кратом)
- Епоха 9Tr
- Нові маршрути 1970-х та зміни на деяких трасах
- Фінансовий стан підприємства протягом 1970-х
Розвиток метрополітену та поступове витіснення тролейбусів з центру
- Тролейбусне депо № 4
- Особливості нумерації та перерозподілу 9Tr між депо
- Експериментальні та серійні 14Tr
- DAC-217E
- Skoda 15Tr
- Зміни в маршрутах наприкінці 1980-х
Часи економічної скрути
- Скорочення в центрі
- Реорганізація підприємства та зміни тарифів
- Відновлення виробництва пасажирських тролейбусів на КЗЕТ. «Київ-11»
- «Київ-11у»
- ЮМЗ-Т1
- Страйк 1993 року
- Наслідки страйку. Реорганізація підприємства та подальше скорочення маршрутів
Тролейбус - пріоритетний (?) вид транспорту сьогоднішнього Києва
- Поступовий вихід з кризи
- «Київ-12»
- ЮМЗ-Т2
- 14TrМ
- Розвиток мережі на рубежі століть
- П'ять маршрутів за два роки
- Друге життя 14Tr.
- МАЗ-103Т.
- ЮМЗ-Е186
- ЛАЗ-Е183D1
- Нові маршрути 2004 р
- Проект «Богдан-Е231» — від малих автобусів до надвеликих тролейбусів
- Нові тролейбуси ЛАЗ-Е29D1 та Е30D1
- Обіцяного півтора роки чекають
- Розвиток мережі 2007-2008 рр
Замість післямови. Сьогоднішній стан та перспективи
Примітки
ЧАСТИНА 3. ДОДАТКИ
- Креслення
- Малюнки
- Технічні характеристики тролейбусів Києва
- Інвентарний парк пасажирських тролейбусів на кінець року
- Список тролейбусів, що працювали у Києві
- Перелік постійно діючих тролейбусних маршрутів
- Експлуатаційні показники тролейбусу на кінець року (1943-1986)
- Одиночна довжина ліній тролейбуса на кінець року (1987-2008)
- Начальники (директори) депо
- Перелік згаданих у виданні вулиць, площ тощо, які змінили назви або були ліквідовані
- Список умовних скорочень
Ссылки
Пасажирський транспорт в Україні і Cвіті (можно купить книгу прямо у автора)
Памяти киевских трамваев