Як отримати професійний диплом DMI з діджитал-маркетингу

Як отримати професійний диплом DMI з діджитал-маркетингу

13.09.2016

Digital Marketing Institute

Ірландський інститут діджитал-маркетингу — це комерційна організація, яка навчає та видає дипломи з діджитал-маркетингу. Їхні дипломи відповідають European Qualification Framework (докладніше тут). EQF — це система уніфікації європейських кваліфікаційних програм, за допомогою якої дипломи будь-якої країни Європи можна порівняти до дипломів іншої європейської країни за трьома складовими: знання, навички, компетенції.

Дипломи Digital Marketing Institute діляться на:

  • Certificate — EQF 4: Factual and theoretical knowledge in broad contexts within a field of work or study (курси підвищення кваліфікації).
  • Diploma — EQF 5: Comprehensive, specialised, factual and theoretical knowledge within a field of work or study and an awareness of the boundaries of that knowledge (технікум). Саме про отримання такого диплому йтиметься далі.
  • Postrad/Master — EQF 7: Highly specialised knowledge, some of which is at the forefront of knowledge in a field of work or study, as the basis for original thinking and/or research. Critical awareness of knowledge issues in a field and at the interface between different fields (післядипломна освіта).
  • PhD — EQF 8: Knowledge at the most advanced frontier of a field of work or study and at the interface between fields (доктор філософії/наук).

DMI vs. EQF

Докладніше про курси Digital Marketing Institute дивіться на їхньому офіційному сайті — digitalmarketinginstitute.com.

Навчатися можна дистанційно та очно. У Києві курс DMI російською мовою проводить Міжнародна академія маркетингу. У них вартість навчання нижча, ніж в Ірландії. На жаль, отримати доступ до іспиту можна лише після теоретичного курсу. 

Висновок та мої враження від курсу Digital Marketing Professional читайте в кінці тексту, а зараз розкажу, як краще підготуватися до тестів.

Як проходить іспит Digital Marketing Professional

Складати іспит можна в будь-який день протягом півроку з моменту реєстрації. Цей термін включає усі можливі спроби, якщо перша була невдала. Тому не затягуйте із датою іспиту.

Після реєстрації вам надішлють листа із детальною інструкцією, як вибрати дату іспиту, де знаходяться сертифіковані центри, як заплатити тощо. У Києві достатньо сертифікованих центрів, можна вибрати найближчий (я вибрав Smart Business на Подолі).

У призначений час приходите (бажато прийти заздалегідь) до центру із паспортами. Бажано взяти обидва: закордонний (усі реєстрації проходять англійською мовою) та внутрішний (про всяк випадок). Підписуєте документи, що це саме ви прийшли на іспит, залишаєте усі речі в шафі (телефони, годинники тощо).

Іспит складається з трьох частин по 60 питань, на кожну частину дається 60 хвилин. Між частинами є можливість зробити паузу, і час не плине, поки не натиснути кнопку продовження. Питання доволі прості, я витратив вдвічі менше часу. Але я не раджу поспішати, тому що під кінець концентрація зменшується, через це я втратив кілька відсотків в третьому розділі.

Перед тестом можна подивитися правила, які розкажуть й покажуть, як користуватися інтерфейсом. Не відмовляйтеся від цієї нагоди — цей вступ дозволить вгамувати хвилювання та налаштуватись на ритм тестів.

Кожне питання можна позначити спеціальним маркуванням і в кінці тесту перевірити відповіді на ці питання. Перевірити можна геть усі питання й поміняти відповідь, якщо є час, а можна лише марковані — це спрощує та пришвидшує перевірку.

Для отримання сертифікату потрібно в кожній частині набрати не менше 60% правильних відповідей.
Після виходу з кімнати тестування одразу отримаєте папірець, де зазначені ваш загальний результат та детальний про кожну частину й теми.

Як підготуватися до іспиту

Готуватися потрібно ретельно, бо в разі невдачі буде дуже шкода витрачених коштів на навчання та іспит. Звісно, є можливість протягом півроку зробити ще спробу й не одну, але за кожну з них треба сплачувати окремо.

Теми тестів

Усе як у підручнику, без несподіванок:

  • Introduction to Digital Marketing — 9 запитань
  • Search Marketing (SEO) — 20
  • Search Marketing (PPC) — 23
  • Digital Display Advertising — 19
  • Email Marketing — 22
  • Social Media Marketing (Part 1) — 24
  • Social Media Marketing (Part 2) — 22
  • Mobile Marketing — 21
  • Analytics — 23
  • Strategy and Planning — 5.

Підготовку можна розділити на два варіанти: безкоштовний та за гроші.

  1. В інтернеті є варіанти відповідей на тести DMI, коштують вони від 6 до 50 доларів. Я особисто не користувався, нічого сказати не можу, але, на мою думку, це не варіант, краще йти іншим шляхом.

  2. Можна скористатися безкоштовними офіційними тестами, за які ще й видають професійні сертифікати, які зайвими не будуть, наприклад, Google Adwords та Analytics.

Другий, безкоштовний варіант, варто почати з тестів upwork.com, тому що наступна спроба може бути не раніше ніж за 30 днів. Гугл дає на відпочинок 7 днів. Фейсбук та DMI — без вимушених перерв. Детальніше про кожні тести дивіться далі.

Загальні ж рекомендації такі: зареєструватися в усіх сервісах (аналітика, соцмережі тощо), користуватися ними щодня на робочих проектах. Не переймайтеся, якщо, наприклад, ви жодного разу не вікривали Linkedin Campaign Manager — маючи досвід роботи з Facebook Power Editor та використовуючи елементарну логіку, можна правильно відповісти на більшість запитань, які стосуються Linkedin або Twitter.

Сертифікати Google Adwords та Analytics

Для підготовки гуглотести найважливіші, тому що їхні запитання перекривають більшість розділів у тестах DMI (Search Marketing (SEO & PPC) та Analytics майже повністю; Strategy and Planning, Introduction to Digital Marketing та Digital Display Advertising — частково).

Докладніше про підготовку та отримання сертифікатів Google я вже писав раніше.

Проміжок між спробами — 7 днів.

Тести upwork.com

Біржа фрілансерів UpWork (колишня ODesk) має свою внутрішню сертифікацію. Для підготовки раджу пройти позначені на скріншоті тести. Знаходяться вони всі в розділі Test → Internet Concepts. Особливо зверніть увагу на Social Media Marketing Test та Twitter Account Management Skills Test — вони допоможуть потренувати питання про соціальні мережі: Twitter, Facebook, Youtube, Linkedin.

Тести з інтернет-маркетингу на upwork.com (odesk)

Проміжок між спробами — 30 днів.

Facebook Blueprint

Фейсбук має власну академію, де можна ознайомитись з усіма можливостями для рекламодавців. По закінченні дають електронний сертифікат, без тестів і додаткових зусиль. Можна пройти всі курси заразом, це називається All Content Learning Path (зараз 75 курсів). Потрібно зайти під своїм логіном та погодитись дати доступ для додатку Exceed LMS. Exceed LMS (Learning Management Service) — це сервіс для створення власних учбових програм онлайн, тобто шкоди цей додаток не робить, лише користь :)

Окрім загального навчального плану є й спеціалізовані, наприклад: Reporting and Analytics Learning Path або Digital Planner Learning Path.

Тести DMI

Офіційні тестові тести DMI корисні тим, що показують логіку DMI та дають пояснення до кожної помилки.

Також після реєстрації на іспит, вам надішлють дані для доступу до навчальних матеріалів на сайті DMI. Там немає нічого дуже корисного — просто презентації та перелік тем, питання з яких будуть у тестах. Але все одно варто переглянути, зайвим не буде.

Як виглядає Proffesional Diploma in Digital Marketing

Протягом місяця з дати отримання результатів іспиту ви на пошту отримаєте лінк, де знаходиться ваш диплом. Його можна роздрукувати, додати до обліковки на Linkedin або просто лінк, де кожен може подивитися, яку кваліфікацію ви отримали, який середній бал тощо.

Ось так це приблизно виглядає:

Чи потрібен диплом DMI

Вивчити діджитал-маркетинг за кільканадцять занять фізично неможливо. На цих курсах відводиться одна-дві пари на кожен розділ (див. вище). Цього часу достатньо лише для розуміння, за якими темами треба готуватись до тестів, навіть, якщо викладають такі спеціалісти, як Альона Мельон, Антон Липський чи Марина Григоренко. І це не обов’язково, що вам пощастить втрапити на них. Наприклад, у мене «викладав» SMM хлопець, який не знав, як зробити опитування в Facebook чи як додати кнопки або додатковий опис товарів у відео на Youtube.

Як на мене, витрачати гроші на курси та диплом DMI варто лише, якщо вам дійсно потрібен документ про освіту європейського зразку. Найпозитивніший момент у навчанні — це знайомство з колегами та відомими спеціалістами.

Якщо лишилися якісь питання — пишіть коментарі нижче, поштою або приватні повідомлення у соцмережах.


 

Що ще подивитися

Як підготуватися та отримати сертифікати Google Adwords та Google Analytics?

Первый сертификат Coursera

Вітаю!
Я — Євген Гончаренко, автор цього блогу.
Як зі мною зв’язатися...




нагору